INNPRO zostało sponsorem tytularnym naszej drużyny na sezon 2024. W związku z tym głos ma Robert Błędowski, szef firmy, która chce być aktywną częścią społeczności klubu, uczestnicząc w życiu drużyny i wspierając jej działania zarówno na, jak i poza torem.
Wasza umowa z ROW-em rozpaliła wyobraźnię kibiców, którzy mają przed oczami kontrakt na kilkaset tysięcy złotych. Nie proszę o to, żebyście zdradzali wysokość umowy, ale czy można powiedzieć, że to gigantyczny kontrakt, że klub nie będzie się musiał o nic martwić, że będzie miał na wszystko?
Jesteśmy podekscytowani naszą współpracą z ROW Rybnik. Choć szczegóły umowy są poufne, możemy zapewnić, że nasze zaangażowanie jest znaczące i ma na celu wsparcie klubu w realizacji jego ambicji.
Czym zajmuje się INNPRO?
W dużym skrócie jesteśmy firmą dystrybucyjną, a mówiąc językiem branżowym, jesteśmy tzw. VAD (value-added distributor). Swoją działalność prowadzimy na rynku elektroniki użytkowej (consumer electronics), a w naszej ofercie znajduje się blisko 200 marek, w tym brandy takie jak: DJI, Dreame, Baseus, Ecoflow, Edifier, Insta360 i wiele innych. Jako polska firma działamy również na arenie międzynarodowej. Oprócz głównej siedziby w Rybniku posiadamy biura w kilku innych krajach, w tym w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii oraz w Grecji.
Co firmie ma dać sponsoring tytularny ROW-u Rybnik?
Sponsoring ROW Rybnik to nie tylko wzrost rozpoznawalności naszej marki w regionie, ale także demonstracja naszego zaangażowania w lokalną społeczność i sport.
Dlaczego ROW, a nie jakiś inny klub?
Nasza decyzja o wsparciu ROW Rybnik wynika z głębokiego związku z miastem. Żużel jest synonimem Rybnika, miasta, w którym prowadzimy działalność, wybór jest więc oczywisty.
Co wy wogóle wiecie o żużlu? Jesteście kibicami? Chodzicie na mecze?
W naszej firmie mamy zarówno zagorzałych fanów żużla, jak i osoby, które nie wykazują szczególnego zainteresowania tym sportem. Jesteśmy przekonani, że w nadchodzącym sezonie wielu z nas będzie wspierać drużynę na stadionie w Rybniku.
Czy to wejście do nazwy jest na rok, czy może dłużej? Zastanawialiście się nad tym? Macie jakiś plan z tym związany? Może już sobie zagwarantowaliście, że w razie awansu przedłużacie umowę.
Nasza obecna umowa z ROW jest roczna, ale nasze plany są długoterminowe. Liczymy, że zaangażowanie w ROW Rybnik będzie trwałą częścią naszej strategii budowania marki i wspierania lokalnej społeczności.
Jak w ogóle ten wasz kontrakt z ROW-em został odebrany? Jest wzrost zainteresowania firmą, waszymi usługami? Przyszedł ktoś do was, mówiąc: jestem, bo słyszałem, że związaliście się z ROW-em.
Jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie, aby mówić o jakichkolwiek zauważalnych zmianach wynikających z naszej współpracy z ROW Rybnik.
Na stronie firmy, w zakładce O NAS, jest wiele imponujących liczb. Współpraca z ROW-em ma zwiększyć te liczby?
Nasza współpraca z ROW Rybnik, choć nie służy bezpośrednio wzrostowi biznesowemu, stanowi istotny element naszej strategii budowania marki pracodawcy. Jesteśmy dumni, że już teraz zatrudniamy ponad trzysta osób w sześciu krajach, a nasza firma ciągle się rozwija, nawet po dekadzie od jej założenia. Partnerstwo z ROW-em ma za zadanie dalej wzmacniać naszą pozycję oraz przyciągać nowe talenty, co z kolei przekłada się na wzrost i sukces naszej firmy.
Czy sponsoring ROW, to tylko przelew pieniędzy za konkretną usługę, czy coś więcej? Czy chcecie być jakoś mocniej obecni na meczach i w życiu drużyny?
Nasze zaangażowanie w ROW Rybnik wykracza poza standardowy sponsoring. Chcemy być aktywną częścią społeczności klubu, uczestnicząc w życiu drużyny i wspierając jej działania zarówno na, jak i poza torem.
I w drugą stronę, czy ROW w ramach biznesowej współpracy ma zrobić coś ekstra?
Tak, planujemy różnorodne inicjatywy, które połączą naszą technologię z pasją do żużla. Wizja wykorzystania dronów wyścigowych do filmowania meczów to tylko jeden z przykładów innowacyjnego podejścia, które planujemy wprowadzić w ramach naszej współpracy.